امروز چهارشنبه, 27 دی 1396 - Wed 01 17 2018



دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی



تاریخ شفاهی، تحریف تاریخ و خاستگاه حکمرانان وارونه گر!

 امیر عباس تقی‌پور

مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات

تاریخ شفاهی مانند بسیاری از علوم امروزی، دانشی میان‌‍رشته‌ای و دارای سطوح متفاوت و تخصصی بوده و یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین روش‌های کشف واقعیت‌ها، مستندهای تاریخی و انتقال تجارب به آیندگان است. در تاریخ شفاهی مصاحبه‌کننده‌ با داشتن اطلاعات کافی و شناخت تاریخی از رویدادی خاص، در مقابل مصاحبه‌شونده که روزگاری بازیگر یا تماشاگر یا پژوهشگر همان رویداد بوده، نشسته و نسبت به ضبط و ثبت گفتار او اقدام می‌کند.

آخرین به روز رسانی شنبه, 03 آبان 1393 15:06

بازدید: 1857

ادامه مطلب: تاریخ شفاهی، تحریف تاریخ و خاستگاه حکمرانان وارونه گر!

گیل آبادی: تغییر «روابط عمومی»ها به «مرکز ارتباطات» موجب کارآمدی بیشتر مجموعه می شود

 در نخستین نشست انجمن مردم نهاد و روابط عمومی ها برگزار شد، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خواستار تغییر نام روابط عمومی به مرکز ارتباطات شد.

بهروز بهزادی از خاطرات روزنامه‌نگاری خود می‌گوید

 سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی مطبوعات ایران توسط ماهنامه مدیریت ارتباطات و با حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

آخرین به روز رسانی یکشنبه, 27 مهر 1393 12:23

بازدید: 1849

ادامه مطلب: بهروز بهزادی از خاطرات روزنامه‌نگاری خود می‌گوید

اولین گفت‌وگوی محمدرضا عارف پس از انتخابات ریاست‌جمهوری 92 در قالب کتاب منتشر می‌شود

کتاب «عارف» حاوی گفت‌وگوی ماهنامه مدیریت ارتباطات با محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز نشر گرفت.


1391 - 1395 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی ارغوانی سبز قرمز پس 1 پس 2