امروز یکشنبه, 26 آذر 1396 - Sun 12 17 2017



دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی



دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

دولت از تشکل های صنفی از جمله تشکل های روابط عمومی حمایت می کند

آخرین به روز رسانی یکشنبه, 16 شهریور 1393 10:59

بازدید: 455

ادامه مطلب: دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

مقالات ارائه شده در دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی

مقالات ارائه شده در دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی

آخرین به روز رسانی یکشنبه, 16 شهریور 1393 11:00

بازدید: 2332

ادامه مطلب: مقالات ارائه شده در دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی

پیام تشکر دبیرخانه دومین کنفرانس‌حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی

آنچه توانسته‌ایم لطف خدا بوده است

دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی آغاز به کار کرد

 دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با حضور استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سراسر کشور در هتل سیمرغ تهران آغاز به کار کرد.

آخرین به روز رسانی یکشنبه, 16 شهریور 1393 11:02

بازدید: 394

ادامه مطلب: دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی آغاز به کار کرد

برنامه زمانبندی دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی منتشر شد

برنامه زمانبندی دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی منتشر شد.

 

بادهای تغییر از راه رسیدند!

 نگاهی کوتاه به 4 کارگاه پیشِ‌روی کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی

آخرین به روز رسانی شنبه, 08 شهریور 1393 12:41

بازدید: 998

ادامه مطلب: بادهای تغییر از راه رسیدند!

ارتباطات متقابل سودمند!

محمد دشتی،کارشناس ارشد روابط عمومی- دومین کنفرانس حرفه‌ای در روابط عمومی 15 شهریور ماه سالجاری  درتهران برگزار خواهد شد. بنا به گفته علی شوقی بنام دبیر این کنفرانس چهار کارگاه "روابط‌عمومی حرفه‌ای و برنامه‌ریزی ارتباط با رسانه‌ها"، " روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی"، "روابط‌عمومی حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری نوین و " روابط‌عمومی حرفه‌ای و اجرای پروتکل‌های تشریفات"، چهار کارگاهی است که برای ارائه در این کنفرانس برنامه‌ریزی شده است.

آخرین به روز رسانی یکشنبه, 02 شهریور 1393 12:24

بازدید: 972

ادامه مطلب: ارتباطات متقابل سودمند!

روابط عمومی نقشی بنیادی در تعریف و تدوین «هویت برند» دارد

 بررسی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی‌ها در ارتباطات رسانه‌ای ، روزنامه‌نگاری نوین و نیز استاندارسازی هویت سازمانی در روابط عمومی مباحثی بود که در نشستی مشترک با دکتر منصور ساعی، پژوهشگر ارتباطات و رئیس روابط عمومی بانک کارآفرین به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید:

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 29 مرداد 1393 12:35

بازدید: 502

ادامه مطلب: روابط عمومی نقشی بنیادی در تعریف و تدوین «هویت برند» دارد

روابط عمومی ها در معرفی توانمندی ها نقش مهمی بر عهده دارند

روابط عمومی ها در معرفی توانمندی ها و نیز  انتقال تجارب در مناطق آزاد نقش مهمی بر عهده دارند.

آخرین به روز رسانی شنبه, 25 مرداد 1393 13:20

بازدید: 348

ادامه مطلب: روابط عمومی ها در معرفی توانمندی ها نقش مهمی بر عهده دارند

شفاف سازی در انعکاس اخبار از مسؤلیت‌های اصلی روابط عمومی‌هاست

پس از برگزاری نخستین دوره کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی که مهرماه سال گذشته با حضور اساتید، مدیران و فعالان سه حوزه رسانه، تبلیغات و روابط عمومی برگزار شد، دومین دوره این کنفرانس شهریور ماه امسال در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد.

برگزاری کنفرانس‌های تعاملی می‌‌تواند باعث ارتقای روابط‌عمومی‌ها شود

 دومین کنفرانس ‌حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی با ارائه 4 کارگاه با محوریت روابط عمومی، رسانه و تبلیغات، 15 شهریور ماه امسال در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد.

تصویرسازی راه حلی برای ایجاد وفا داری سازمانی

تصویرسازی سازمانی به عنوان یکی از جدی‌ترین مولفه‌های ایجاد وفاداری سازمانی می‌تواند نقش شایانی در ایجاد اعتبار در بین رقبا و مخاطبان سازمان داشته باشد که در بسیاری از موارد با ارائه‌ای مخدوش همراه است.

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 13 مرداد 1393 14:09

بازدید: 472

ادامه مطلب: تصویرسازی راه حلی برای ایجاد وفا داری سازمانی

حمایت گروه مواد غذایی میعاد از برگزاری دومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

 

 

 

حمایت گروه مواد غذایی میعاد از دومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

روابط‌عمومی‌ها مسؤول ایجاد هویت سازمانی هستند

 رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی، روابط‌عمومی‌ها را مسؤول ایجاد، حفظ و ارتقای هویت سازمانی دانست و گفت: این مهم با همکاری بخش‌های مختلف سازمان و بویژه، حمایت مدیر ارشد ممکن است.

آخرین به روز رسانی شنبه, 04 مرداد 1393 10:05

بازدید: 507

ادامه مطلب: روابط‌عمومی‌ها مسؤول ایجاد هویت سازمانی هستند

شکایت از خلاء آزار دهنده ای که در حوزه روابط عمومی سازمان ها دیده می شود

 مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معتقد است خلاء آزار دهنده ای بین آموزش های آکادمیک و کارهای عملی در حوزه روابط عمومی سازمان ها دیده می شود.

کمپین‌های خلاقانه راهکاری هوشمند برای ایجاد ارتباط موثر

طراحی کمپین‌های خلاقانه می‌تواند تاثیر به‌سزایی در ارتباط موثر و هدفمند سازمان با مخاطب داشته باشد.

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 23 تیر 1393 09:45

بازدید: 421

ادامه مطلب: کمپین‌های خلاقانه راهکاری هوشمند برای ایجاد ارتباط موثر

روابط عمومی، عامل تثبیت کننده برند است

 عناصر متعددی در شکل‌گیری و توسعه یک برند خودنمایی می کنند که روابط عمومی، عامل تثبیت کننده آن است.

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 18 تیر 1393 11:38

بازدید: 394

ادامه مطلب: روابط عمومی، عامل تثبیت کننده برند است

کنفرانس‌های تخصصی در حوزه روابط‌عمومی باید از شکل تشریفاتی بودن خارج شوند

 درنشست هم‌اندیشی دبیرکل و دبیر دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در رابط‌عمومی بر لزوم پرهیز از تشریفاتی شدن کنفرانس‌های حوزه روابط‌عمومی تأکید شد.

آموزش، حلقه مفقوده کاربران فضای مجازی

 کاربر گزینش‌گر می‌داند و تشخیص می‌دهد که چگونه در دام سوء‌استفاده‌کنندگان جنسی، اقتصادی و حتی سیاسی قرار نگیرد.

آخرین به روز رسانی سه شنبه, 10 تیر 1393 08:25

بازدید: 511

ادامه مطلب: آموزش، حلقه مفقوده کاربران فضای مجازی

دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی15شهریور‌ماه برگزار می‌شود

 دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بررسی چهار موضوع مهم 15 شهریور ماه سالجاری برگزار می‌شود.


1391 - 1395 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی ارغوانی سبز قرمز پس 1 پس 2