امروز چهارشنبه, 27 دی 1396 - Wed 01 17 2018



دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی



پیام تشکر دبیرخانه سومین کنفرانس‌حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی

آنچه توانسته‌ایم لطف خدا بوده است

آخرین به روز رسانی سه شنبه, 17 شهریور 1394 09:50

بازدید: 594

ادامه مطلب: پیام تشکر دبیرخانه سومین کنفرانس‌حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی

سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی صبح روز شنبه 14 شهریور ماه 1394 با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی  و ارتباطات سازمان ها، نهادها، شرکت ها و مراکز دولتی و خصوصی کلید خورد.

آخرین به روز رسانی شنبه, 14 شهریور 1394 19:52

بازدید: 807

ادامه مطلب: سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

​اجتماع مدیران و کارشناسان برای تبیین ویژگی‌های حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

روز شنبه 14 شهریور ماه 1384 مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برای تبیین ویژگی‌های حرفه‌ای‌گرایی در این رشته در سومین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی » گردهم می‌آیند.

روابط‌عمومی‌‌، نیروگاه و مرکز تولید نیروی محرکه ارتباطات در جهان امروز است

مصاحبه با ادوارد استیونس،رئیس شبکه جهانی روابط‌عمومی‌‌:

​​روابط‌عمومی‌‌، نیروگاه و مرکز تولید نیروی محرکه ارتباطات در جهان امروز است

انجمن جهانی روابط‌عمومی موتور محرکه حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است

بارت دو وریس رئیس منتخب انجمن بین المللی روابط‌عمومی، ایپرا، (2016):

انجمن جهانی روابط‌عمومی موتور محرکه حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است

ویژه نامه سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی منتشر شد

جهت مشاهده و دریافت ویژه نامه سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی اینجا کلیک کنید.

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 11 شهریور 1394 18:13

بازدید: 596

ادامه مطلب: ویژه نامه سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی منتشر شد

برنامه زمانبندی سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی منتشر شد

برنامه زمانبندی سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

 

بنیان و اساس روابط‌عمومی ایجاد، حفظ و اصلاح روابط است

برنده جایزه استاد سال (2012) ازسوی انجمن آموزش روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی:بنیان و اساس روابط‌عمومی ایجاد، حفظ و اصلاح روابط است، و رسانه‌های اجتماعی هم ابزار مناسبی برای کمک به تقویت این فرآیند هستند.

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 11 شهریور 1394 12:06

بازدید: 781

ادامه مطلب: بنیان و اساس روابط‌عمومی ایجاد، حفظ و اصلاح روابط است

یک مذاکره خوب و موثر در گرو " کسب جواب بله! " است

مذاکره خوب و تاثیر گذار یک فن و مهارت است که بدون آموختن اصول آن نمی توان در چنین کاری موفق شد.

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 09 شهریور 1394 13:33

بازدید: 954

ادامه مطلب: یک مذاکره خوب و موثر در گرو " کسب جواب بله! " است

روابط‌عمومی حرفه‌ای بدون مهارت‌ها و فنون تخصصی معنا پیدا نمی‌کند

دبیر سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ضمن تشریح محورها و موضوعات اصلی این کنفرانس، هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سطح علمی و عملی فعالان عرصه روابط‌عمومی دانست.

حرفه‌ای‌گرایی مسیر ارتقاء و تعالی روابط‌عمومی‌ها را هموار می‌کند

​حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی نه تنها عقب‌ماندگی‌های تاریخی این حوزه را برطرف می‌کند بلکه مسیر ارتقاء و تعالی روابط‌عمومی‌ها را بیش از پیش هموار می‌کند.

برگزاری کارگاه روابط‌عمومی و حضور موثر در رسانه های اجتماعی در سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی

دکتر حسین امامی در سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی کارگاه روابط‌عمومی و حضور موثر در رسا‌نه‌های اجتماعی را برگزار خواهد کرد.

روابط‌عمومی‌ها نقطه امید مدیران ارشد برای غلبه بر بحران‌ها هستند

روابط‌عمومی‌ها نقطه اتکاء و امید مدیران ارشد برای غلبه بر بحران‌ها هستند.

شاخصه‌های روابط‌عمومی حرفه‌ای تدوین شود

مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار تدوین شاخصه‌های روابط‌عمومی حرفه‌ای شد.

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 28 مرداد 1394 12:26

بازدید: 796

ادامه مطلب: شاخصه‌های روابط‌عمومی حرفه‌ای تدوین شود

‏برگزاری کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند در سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

رضا گنجوی مدرس حوزه برندینگ که قرار است در سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، کارگاه آموزشی روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند را برگزار کند با اشاره به اینکه باز آفرینی برند، باز آفرینش تفکر و بینش حاکم بر سازمان را در پی خواهد داشت گفت: باز آفرینی برند، در اصل جراحی روح یک سازمان است؛ فرآیندی که می تواند حال بیمار را بهبود ببخشد و یا به مرگ سریع او منجر شود.

برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی مثبت‌نگر و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

دکتر علی محمد گودرزی از استادان دانشگاه که قرار است در سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، کارگاه آموزشی روانشناسی مثبت نگر و حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی را برگزار کند با اشاره به اینکه سازمان‌های عصر جدید نسبت به دوران گذشته دچار تغییرات بنیادین شده‌اند معتقد است: تحولات سازمانی در روزگار جدید ابعاد همه سازمان‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است و محیطی پرتنش به همراه عدم قطعیت و تغییرات پی‌در‌پی و رقابتی را پیش روی آنها قرار داده است.

پیام تبریک رییس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مرداد ماه بهانه ای است برای پاسداشت خبرنگاران؛ آنانی که با نگارش واقیعت ها در پی شناساندن حقیقت هستند؛ آنانی که در مقام عمل با بهره گیری از علم خود، آگاهی و روشن بینی را به جامعه ارزانی می دارند؛ آنانی که خطر و مشقت حضور در رویدادها را پذیرفته و روایتگر صحنه های تلخ و شیرین می شوند.

حمایت بانک شهر از برگزاری سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

بانک شهر موافقت خود را جهت حمایت از سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی اعلام نمود.

نقش روابط عمومی در بازطراحی برند سازمانی

صاحبنظران، «برند» و«برندشدن» را «یک آرزو»می دانند که هر سازمان، بنگاه، شرکتی تولیدی و خدماتی سعی دارد که با ارائه تصویری متفاوت از خود و ارائه محصولات و خدمات متمایز و با کیفیت در برابر رقبا، برند شوند.  این «آرزو یا برند شدن» اگر به واقعیت تبدیل شود، کم کم به آروزهای مخاطب و مشتری نیز سرایت می کند.

آخرین به روز رسانی شنبه, 10 مرداد 1394 11:00

بازدید: 1896

ادامه مطلب: نقش روابط عمومی در بازطراحی برند سازمانی

​​آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی را متضمن فراگیر شدن علم و هنر روابط‌عمومی و ارتقای جایگاه این نهاد مهم ارتباطی در سازمان‌ها دانست.

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 29 تیر 1394 14:44

بازدید: 749

ادامه مطلب: ​​آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست

میان علم و عمل در روابط‌عمومی فاصله وجود دارد

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر معتقد است: میان علم روابط‌عمومی و آنچه در عمل در حال اجراست فاصله وجود دارد.

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 22 تیر 1394 10:21

بازدید: 699

ادامه مطلب: میان علم و عمل در روابط‌عمومی فاصله وجود دارد

روابط‌عمومی حرفه‌ای، آینده‌نگر و راهبر است

در دیدار سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس و یدالله آقایی مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌‌های کشور مهم‌ترین موانع نقش‌آفرینی حرفه‌ای‌تر روابط‌عمومی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین به روز رسانی شنبه, 13 تیر 1394 12:48

بازدید: 785

ادامه مطلب: روابط‌عمومی حرفه‌ای، آینده‌نگر و راهبر است

فرم فراخوان سومین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی منتشر شد

سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد
جهت مشاهده و دریافت فرم فراخوان اینجا کلیک کنید.

 

آخرین به روز رسانی یکشنبه, 07 تیر 1394 14:01

بازدید: 833

سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شهریور‌ماه برگزار می‌شود

سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بررسی چهار موضوع شهریور ماه سالجاری برگزار می‌شود.

تکرار در مقوله های ارتباطی همیشه سازنده نیست

حرفه‌ای‌گرایی به عنوان یکی از اصول در همه مشاغل از جمله روابط‌‌عمومی در جهت ارتقای مهارت‌های شخصی و سازمانی مورد تأکید است.

آخرین به روز رسانی شنبه, 13 تیر 1394 12:43

بازدید: 693

ادامه مطلب: تکرار در مقوله های ارتباطی همیشه سازنده نیست


1391 - 1395 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی ارغوانی سبز قرمز پس 1 پس 2