امروز چهارشنبه, 27 دی 1396 - Wed 01 17 2018



دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی



پاورپوینت مقالات ارائه شده در پنجمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی

مقالات ارائه شده در چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی منتشر شد.

پیام تشکر دبیرخانه پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

دبیرخانه ستاد برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با انتشار بیانه‌ای ضمن قدردارنی از تمامی شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره این کنفرانس، توسعه و استقرار روزافزون نظام حرفه‌ای در روابط‌عمومی کشور را مستلزم آموزش مداوم کارکنان و بکارگیری اصولی ابزارهای نوین دانست.

آغاز به کار پنجمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه ارتباطات و روابط عمومی

پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی صبح روز شنبه 11 شهریورماه 1396 با حضور جمع کثیری از اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

ارایه‌دهندگان مقاله در پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی معرفی شدند

ارایه‌دهندگان مقاله در پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که با موضوع اصلی اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی در تاریخ یازدهم شهریورماه سالجاری برگزار می‌شود، معرفی شدند.

بکارگیری رسانه‌های اجتماعی خلق ارزش در بازاریابی محتوا را به‌دنبال خواهد داشت

استفاده از روش‌های نوین ارتباطی و بکارگیری رسانه‌های اجتماعی از جمله موضوعات مهمی هستند که افزایش اثربخشی و خلق ارزش در بازاریابی محتوا را امکان‌پذیر خواهند کرد.  

مطالعه و شناخت احساسات و رفتارهای آشکار و نهان مخاطبان لازمه حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است

مدیریت نگرش‌های فردی و جمعی و متقاعدسازی عمومی مخاطبان و کارکنان، از طریق ارایه واقعیت‌ها و دستاوردهای یک سازمان، به عنوان موضوعی اساسی در ایجاد حس وفاداری و تعلق خاطر، از جمله وظایفی است که یک روابط‌عمومی حرفه‌ای در ستور کار خود قرار می‌دهد.

رسانه‌های اجتماعی موجب آسان‌سازي در دستيابي به حجم وسيعي از اطلاعات و خدمات شده‌اند

روابط‌عمومي‌‌ها به عنوان يكي از اصلی‌ترین نهادهاي اجتماعي، می‌بایستی با بکارگیری ابزارهای نوینی همچون رسانه‌های اجتماعی، ضمن ارایه خدمات و انتشار اخبار صحیح از رخدادها و رویکردهای سازمان مطبوع خود، نسبت به برقراری تعامل دوسویه و ایجاد حس اعتمادآفرینی در بین مخاطبان خود اقدام نمایند.

پیام تبریک سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

فرا رسیدن روز خبرنگار كه روز پاسداشت قلم است را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم تبریک و تهنیت عرض نمایم.

همزمان با روز خبرنگار از پوستر پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی رونمایی شد

همزمان با 17 مرداد، روزگرامیداشت خبرنگار از پوستر پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که شهریورماه سالجاری برگزار می‌شود، رونمایی شد.

چگونگي بکارگیری رسانه‌های اجتماعی نيازمند برنامه‌ريزي جامع است

امروزه رسانه‌های اجتماعی به‌عنون جزء لاینفک زندگی در جوامع مختلف مورد توجه می‌باشند و لزوم برنامه‌ریزی در خصوص نحوه استفاده از آنها به یک ضرورت تبدیل شده است.

کمک به جریان گردش آزاد اطلاعات از دستاوردهای بکارگیری رسانه‌های اجتماعی است

ارتباطات به عنوان محور اصلی وظایف روابط‌عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است و سازمان‌ها با تمرکز بر این موضوع است که می‌توانند نسبت به شناسایی نیازهای واقعی مخاطبان خود اقدام نمایند.

روابط‌عمومی تعاملی نقطه آغاز حرکت به‌سوی روابط‌عمومی حرفه‌ای است

مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی می‌بایستی با بکارگیری آخرین متدها و شیوه‌های علمی در حوزه‌های مختلف کاری، نسبت به گام نهادن در راستای استقرار روابط‌عمومی حرفه‌ای در سازمان خود، اقدام نمایند.

سازمان‌های حرفه‌ای نیازمند آموزش مدیران و کارکنان خود در موضوع رسانه‌های اجتماعی هستند.

با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در فعالیت‌ روابط‌عمومی‌ها که به‌واسطه ظهور رسانه‌های جدید به‌وقوع پیوسته، لزوم ارتقاء دانش مدیران و کارشناسان این بخش از سازمان به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر با کارکردهای این رسانه‌ها بسیار مهم و کلیدی است.

مفهوم‌شناسی دقیق الزامات و کارکردهای رسانه‌های اجتماعی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع امروزی است

هدف نهایی در آینده‌نگاری رسانه‌های اجتماعی این است که از طریق به کار بردن روش‌های مختلف نسبت به رفع ابهامات و نادانسته‌های مخاطبان در خصوص معرفی کالا، خدمات و یا دستاوردهای مهمی که منافع مشترک سازمان و مخاطب را در پی داشته باشند، اقدام نمایند.

امروزه بخش عمده‌ای از فعالیت‌ بازارهای مالی متاثر از رسانه‌های اجتماعی هستند

رسانه‌های اجتماعی به عنوان یکی از عوامل اصلی در رونق اقتصادی، با تاثیرگذاری بر روند تفکر و ارتباط مستقیم با افکار عمومی مخاطب، دستیابی به اهداف از پیش طراحی شده در حوزه‌های مالی و جذب مخاطب را تسهیل نموده‌اند.

رسانه‌های اجتماعی کلیدترین رسانه در روابط‌عمومی نوین

رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری نوین، چنان در بین دستگاه‌ها و افراد جامعه نفوذ کرده‌اند که گویی قرن‌هاست از شکل‌گیری آن می‌گذرد.

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 26 تیر 1396 10:23

بازدید: 125

ادامه مطلب: رسانه‌های اجتماعی کلیدترین رسانه در روابط‌عمومی نوین

فرم فراخوان پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی منتشر شد

فرم فراخوان پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع اثر گذاری و اثر پذیری در رسانه های اجتماعی(تعاملی) منتشر شد

دوره‌های تخصصی روابط‌عمومی در آموزشگاه پارس‌بینا‌جامع برگزار می‌شود

با بررسی‌های صورت‌پذیرفته، دوره‌های آموزشی با محوریت موضوعات روز جامعه روابط‌عمومی در آموزشگاه پارس بینا جامع برگزار خواهد شد.

نخستین موسسه آموزشی کشور در حوزه روابط‌عمومی و امور بین‌الملل آغاز به کار کرد

آموزشگاه «پارس بینا جامع» به عنوان نخستین موسسه آموزشی کشور در حوزه روابط‌عمومی و امور بین‌الملل با اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور تاسیس و آغاز به کار کرد.


1391 - 1395 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی ارغوانی سبز قرمز پس 1 پس 2