امروز یکشنبه, 26 آذر 1396 - Sun 12 17 2017



دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی



پیام تشکر دبیرخانه پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

دبیرخانه ستاد برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با انتشار بیانه‌ای ضمن قدردارنی از تمامی شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره این کنفرانس، توسعه و استقرار روزافزون نظام حرفه‌ای در روابط‌عمومی کشور را مستلزم آموزش مداوم کارکنان و بکارگیری اصولی ابزارهای نوین دانست.

متن کامل این بیانه چنین است:


به نام خدا


توسعه بکارگیری ابزارهای نوین و رسانه‌های اجتماعی که در راستای گام نهادن به‌سوی تغییرات آگاهانه و حرفه‌ای در روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها بوجود آمده، به عنوان یکی از مهمترین تغییرات صورت‌پذیرفته در این بخش از سازمان از ظرافت‌های پیچیده‌ای برخوردار است.
سهولت در دسترسی به حجم انبوهی از داده‌ها و اطلاعات، ارتباط دوسویه و مستمر با مخاطبان، کاهش هزینه‌های ارتباطی، تنوع در نحوه تبلیغات و بازاریابی و ده‌ها مزیت دیگر که از قِبَل بکارگیری رسانه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای هوشمند در اختیار ما قرار گرفته، استفاده روزافزون از آنها را اجتناب‌ناپذیر نموده است.  
رشد و توسعه سرسام‌آور این ابزارهای نوین، لزوم توجه مدیران ارشد و تصمیم‌گیر سازمان به موضوع آموزش مداوم و مستمر کارکنان را به موضوعی کلیدی و اثربخش تبدیل نموده و تفاوت مابین مدیران حرفه‌ای با سایر مدیران را آشکار می‌سازد.
اعضای شورای سیاست‌گذاری و ستاد برگزاری پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی بر خود لازم میدانند تا از تمامی استادان، شرکت‌کنندگان، فعالان حوزه‌های مختلف همچون ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه‌ و...، مدیران و کارشناسان سازمان‌های دولتی و خصوصی و رسانه‌های مختلفی این که در طول برگزاری این کنفرانس یاری‌رسان این دبیرخانه بوده‌اند، تقدیر و تشکر نمایند.
دبیرخانه دایمی کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی



پاورپوینت مقالات ارائه شده در پنجمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی

دکتر حمید شکری خانقاه // خلق ارزش و بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

بهزاد حسین عباسی // ایجاد الگوهای نوین ارتباطی در رسانه های اجتماعی

دکتر محمدرضا بستانی // همسو سازی مخاطب در رســانه های اجتماعـــی

دکتر طاهره ساعدی // کاربرد فناوری واقعیت افزوده در روابط عمومی الکترونیک و ارائه مدل مناسب

جناب آقای غلامرضا منصور سوهانی // مروری بر نقش تبلیغات در رسانه های اجتماعی

 

گزارش تصویری پنجمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی


1391 - 1395 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی ارغوانی سبز قرمز پس 1 پس 2