امروز یکشنبه, 26 آذر 1396 - Sun 12 17 2017



دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی



تخصیص بودجه، پیام مدیریت شهری به تثبیت جایگاه روابط عمومی

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است که بار دیگردر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با مروری بر تهدیدات و آسیب های این حوزه در جهت مرتفع شدن آنها و اتخاذ تدابیر نو از سوی مسئولان و متولیان این امر ، زمینه های رشد و بالندگی این حرفه در کشور فراهم شود.

آخرین به روز رسانی سه شنبه, 21 ارديبهشت 1395 16:19

بازدید: 451

ادامه مطلب: تخصیص بودجه، پیام مدیریت شهری به تثبیت جایگاه روابط عمومی

روابط عمومی ایران از دیروز تا فردا

 اگر ارتباط و برقراری رابطه اجتماعی برای تدوام حیات را یکی از ویژگی های منحصر به فرد انسان بدانیم که با شاخص هایی خاص از دیگر انواع ارتباط در بین موجودات زنده متمایز می شود، شاید بتوانیم برای معنایی مانند روابط عمومی تاریخی به قدمت تاریخ بشر قائل شویم.

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 26 فروردين 1394 10:20

بازدید: 1747

ادامه مطلب: روابط عمومی ایران از دیروز تا فردا

روابط عمومی حرفه ای و حرفه ی روابط عمومی

 دوستی دارم که هرگاه در جمعی از رفقا، سخن از رشته تحصیلی وکشش­های روحی افراد به دروس دانشگاهی به میان می­آید، مشتاقانه و رضایت­مندانه ازتحصیلات عالی خود در مدیریت بازرگانی بعنوان محبوب ترین و شیرین­ترین رشته درسی خود یاد می­کند و دوست دیگرم از رشته حقوق و آن دیگری از اقتصاد و..... هریک با دلایل ویژه خود از رشته مورد پسندشان به تعریف­های جالب توجهی می­نشینند وبا ذوق ادامه می­دهند؛ اگر قرار باشد به­گذشته برگردیم و بازهم تحصیل کنیم، همین رشته را انتخاب خواهیم کرد. در آن جمع هنگامی که نوبت به نگارنده می­رسد، همواره با شور و افتخار از رشته مورد پسند و محبوب خود یعنی"روابط عمومی وعلوم ارتباطات اجتماعی" یاد می­کنم.

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 10 شهریور 1393 15:13

بازدید: 2154

ادامه مطلب: روابط عمومی حرفه ای و حرفه ی روابط عمومی

حرفه ای گرایی در روابط عمومی مستلزم دمكراتیك شدن ساختارهای بوروکراتیک است

 عبدالصمد محمودی- كارشناس ارشد ارتباطات: چند سالی است که ما شاهد برگزاری همایش ها و کنفرانس های متعدد در زمینه مسائل و جنبه های مختلف روابط عمومی های مدرن و الزامات گذار به این نوع روابط عمومی هستیم؛ از روابط عمومی الکترونیک گرفته تا روابط عمومی هوشمند و یکپارچه و الان نیز «روابط عمومی حرفه ای» یا همان «حرفه ای گرایی در روابط عمومی». اگرچه که نفس برگزاری چنین همایش هایی، حتی اگر هدف از آن آشنایی شرکت کنندگان با جدیدترین مفاهیم بوجود آمده در این حوزه و حرفه باشد، بسیار خوب به نظر می رسد. اما همواره، حتی برای بنده به عنوان یکی از دانشجویان این رشته این پرسش بوجود آمده، که چرا با وجود آشنایی ما با جدیدترین مفاهیم و الگوهای موجود در ادبیات روابط عمومی دنیا، باز هم ما شاهد درجا زدن روابط عمومی هایمان در حوزه های حرفه ای و کاری هستیم؟ چرا با اینکه روابط عمومی های ما به لحاظ شکلی مجهز به ابزارها و تکنولوژی های مدرن از کامپیوتر و اینترنت گرفته تا شبکه های اجتماعی موبایلی شده اند، اما باز هم ما شاهد گذار از الگوی روابط عمومی سنتی به روابط عمومی یکپارچه و هوشمند نیستیم؟!


1391 - 1395 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی ارغوانی سبز قرمز پس 1 پس 2