امروز یکشنبه, 26 آذر 1396 - Sun 12 17 2017



دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی



انتظار می‌رفت، درصد بیشتری از فعالان روابط‌عمومی در نمایشگاه مطبوعات حاضر می‌شدند

 پیشرفت کار روابط‌عمومی‌های بخش صنعت و رسانه‌ها در گرو همکاری و تعامل با یکدیگر است.

سیدغلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، در روز پایانی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و پس از بازدید از آن گفت: مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سراسر کشور در ردیف اصلی‌ترین و مهم‌ترین مخاطبان این نمایشگاه محسوب می‌شوند و انتظار می‌رفت، درصد بیشتری از همکاران روابط‌عمومی در این نمایشگاه حاضر می‌شدند و با اصحاب و اولیای رسانه‌ها دیدار می‌کردند.

آشنایی مدیران ارشد با قابلیت‌های روابط‌عمومی،ضروری‌است

 دکتر محمد رضا رسولی استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در جلسه مشترک با سید غلامرضا کاظمی دینان دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی با بیان مطلب فوق گفت: مدیران آگاه و متخصص روابط‌عمومی با اقدامات حرفه‌ای، قادر خواهند بود نظر مثبت رؤسای ارشد دستگاه متبوع خود را به جلب نمایند.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:37

بازدید: 1584

ادامه مطلب: آشنایی مدیران ارشد با قابلیت‌های روابط‌عمومی،ضروری‌است

جهت‌گیری علمی‌کنفرانس‌های‌روابط‌عمومی، مشارکت بیشتر نخبگان‌و‌کارشناسان را در پی‌خواهد داشت

 دکتر باقر ساروخانی که در دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی سخن می‌گفت با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات و خروجی‌های کنفرانس‌های علمی است که می‌تواند گره از کار روابط‌عمومی‌ها باز کند.

تأکید اساتید علوم ارتباطات بر تخصصی شدن روابط‌عمومی‌ها

 سه تن از اساتید علوم ارتباطات در دیدار دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی، بر تخصصی شدن روابط‌عمومی‌ها تأکید کردند.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل این کنفرانس که به منظور اهدای تقدیرنامه پروفسور حسام‌الدین بیان، دکتر احمد روستا و دکتر داود زارعیان به دیدار ایشان رفته بود، در این خصوص گفت: ادب و احترام به اساتید علوم ارتباطات وظیفه اخلاقی  همه فعالان این حوزه است و بنده به نیابت از سوی دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و به عنوان دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت وتولید ملی به دیدار ایشان رفتم.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:39

بازدید: 1575

ادامه مطلب: تأکید اساتید علوم ارتباطات بر تخصصی شدن روابط‌عمومی‌ها

جایگاه رسانه‌ها در اجرای سیاست‌های کلان کشور، مغفول می‌ماند

 متأسفانه آنگونه که باید از ظرفیت‌های رسانه‌ها‌ در اجرای سیاست‌های کلان کشور، بهره‌برداری نمی‌شود و جایگاه رسانه‌ها مغفول می‌ماند.

مشاوره رایگان به مؤسسات صنعتی برای راه‌اندازی واحد روابط‌عمومی

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید از ارائه مشاوره رایگان توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، به مؤسسات صنعتی برای راه‌اندازی واحد روابط‌عمومی خبر داد.

سید غلامرضا کاظمی دینان با اعلام این مطلب افزود: تمامی استادان و سخنرانان کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی بر این نکته که استفاده صحیح و بجا از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های روابط‌عمومی، می‌تواند روند تولید را بهبود بخشیده و منجر به ایجاد رضایت و مطلوبیت بیشتر نزد مخاطبان مؤسسات صنعتی شود، تأکید کردند.

گزارش کامل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی

کنفرانس روابط‌عمومی صنعت و تولید ملی بیستم شهریورماه 1391 با حضور بیش از 300 نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و با هدف بررسی نقش و تأثیرگذاری بیشتر روابط‌عمومی‌ها در فرایند افزایش کمی و کیفی تولیدات صنعتی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

بررسی«نقش روابط‌عمومی‌ در ارتقای کمی و کیفی تولید ملی»، «روابط‌عمومی و نقش آن در بازارسازی تولیدات داخلی»، «روابط‌عمومی، صنعت و فرهنگ‌سازی مصرف تولیدات داخلی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تعاملات حرفه‌ای با رسانه‌های عمومی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات» و «روابط‌عمومی، صنعت و نظام دریافت و پرداخت» محور اصلی موضوعات این کنفرانس بود.
گزارش کامل این کنفرانس را می‌خوانید:

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:45

بازدید: 1785

ادامه مطلب: گزارش کامل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی

بیانیه پایانی کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی

بیانیه پایانی نخستین کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:38

بازدید: 1638

ادامه مطلب: بیانیه پایانی کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی

اهدای مدال زرین روابط‌عمومی به دکتر ولی الله سیف مدیرعامل بانک کارآفرین

 مدال زرین روابط‌عمومی در سال 91 همزمان با برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی و توسط اساتید ارتباطات و صنعت به ولی الله سیف اهدا شد .

نخستین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و صنعت آغاز بکار کرد

 نخستین کنفرانس روابط عمومی، صنعت، تولید ملی صبح امروز با حضور 300 تن از مدیران و کارشناسان روابط عمومی و صنعت با موضوع “روابط عمومی، صنعت، تولید ملی” در هتل المپیک آغاز شد.

نقش روابط‌عمومي‌ها در زمان تحريم چیست؟

دکتر مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا در یادداشتی به مناسبت برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی که قرار است 20 شهریور ماه در هتل المپیک تهران برگزار شود به بیان انتظارات موجود از این کنفرانس پرداخت.

وی با طرح 8 سؤوال که در ذات خود حکایت از لزوم نقش‌آفرینی بیشتر روابط‌عمومی‌ها در مسائل کلان کشور دارد نوشت: در اين محورها منتظر راهنمايي اساتيد در كنفرانس روابط‌عمومي صنعت و توليد ملي هستيم.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:51

بازدید: 1875

ادامه مطلب: نقش روابط‌عمومي‌ها در زمان تحريم چیست؟

برنامه زمانبندی اولین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد

برنامه زمانبندی اولین کنفرانس روابط عمومی و صنعت 

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:42

بازدید: 1893

ادامه مطلب: برنامه زمانبندی اولین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد

فردا کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید‌ملی برگزار‌می‌شود

استادان و کارشناسان روابط‌عمومی برای نقش‌آفرینی بیشتر این حرفه و هنر در افزایش تولیدات ملی و ترغیب آحاد جامعه به مصرف کالاهای داخلی، چاره‌اندیشی می‌کنند.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی گفت: بیستم شهریورماه، استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در هتل المپیک تهران و در قالب کنفرانسی علمی و کاربردی، دورهم جمع می‌شوند تا ضمن بررسی چالش‌های موجود بر سر راه فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها در واحدهای صنعتی، راه‌کارهای نقش‌آفرینی مؤثرتر این هنر و فن را در افزایش کمی و کیفی تولیدات ملی و ترغیب آحاد جامعه به مصرف کالاهای داخلی، بررسی و چاره‌اندیشی کنند.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:49

بازدید: 1535

ادامه مطلب: فردا کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید‌ملی برگزار‌می‌شود

نقش روابط‌عمومی‌ها در شناخت آسیب‌های ناشی از پس‌زدن مصرف‌کالای ایرانی

صنعت، در زمانی که متولد می‌شود (پیدایش)، زمانی که می‌خواهد وارد بازار جدید شود (بلوغ)، زمانی که می‌خواهد بماند (ثبات) و زمانی که با بحران مواجه می شود (بیماری) به روابط‌عمومی پناه می‌آورد.
دکتر محمدرضا رسولی در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی که بیستم شهریور ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد به بررسی نقش روابط‌عمومی‌ها در گسترش مصرف کالای ایرانی خواهد پرداخت.

نقش روابط‌عمومی در مدل تکامل زیستی بنگاه‌ها بررسی می‌شود

  مقاله «نقش روابط‌عمومی در مدل تکامل زیستی بنگاه‌ها» توسط امیر لعلی در نخستین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که روز 20 شهریورماه با موضوع «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

دبیر کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» در خصوص این مقاله گفت: بر اساس اصول اوليه اقتصاد، هدف از فعاليت اقتصادي كسب سود است اما آنچه در اقتصاد متعارف از مفهوم «سود» برداشت مي‌شود، سود حسابداري است و نه سود اقتصادي كه بر اين مبنا همواره سعي مي‌شود تحليل فعاليت‌هاي اقتصادي بر مبناي «حداكثر سازي سود» صورت گيرد.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:52

بازدید: 2063

ادامه مطلب: نقش روابط‌عمومی در مدل تکامل زیستی بنگاه‌ها بررسی می‌شود

هرگز نمی‌دانستیم که کره زمین ما این چنین کوچک است!

وجود و معنای مکان، مغلوب فضای سایبرنتیکی و اطلاعات آنی و جهانی شده است.

پروفسور حسام‌الدین بیان در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی که بیستم شهریورماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد مقاله‌ای با عنوان «نقش کارساز مدیریت روابط عمومی الکترونیک در فرهنگ توسعه تولید ملی و سرزمینی پایدار» ارائه خواهد کرد.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:53

بازدید: 2032

ادامه مطلب: هرگز نمی‌دانستیم که کره زمین ما این چنین کوچک است!

كنفرانس «روابط‌عمومي، صنعت، توليد ملي» بار سنگيني بر دوش روابط‌عمومي‌هاي صنعت خواهد گذشت

مديرمسؤول ماهنامه صنعت حمل‌ونقل:كنفرانس «روابط‌عمومي، صنعت، توليد ملي» بار سنگيني بر دوش روابط‌عمومي‌هاي صنعت خواهد گذشت
روابط عمومي، هم‌چون قلب تپنده‌اي مي‌ماند كه چنانكه ضربان آن منظم نباشد، نشان‌دهنده روح رنجور سازمان مربوطه خواهد بود.

علي ذرقاني، صاحب‌امتياز و مديرمسؤول ماهنامه صنعت حمل‌ونقل که به مناسبت برگزاري كنفرانس «روابط‌عمومي، صنعت، توليد ملي» كه بيستم شهريورماه سال جاري برگزار مي‌شود، سخن می‌گفت، گفت: متأسفانه نقش روابط‌عمومي‌ها بويژه در سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي در نصب اعلانات يا پارچه نوشته به مناسبت‌هاي مختلف و نهايتاً انتشار نشريه داخلي و سازماني خلاصه شده است. در حالي كه روابط‌عمومي اصولاً نقش فراتر و پر مسؤوليت‌تر از موارد فوق دارد و مي‌تواند بسان قلب كه خون را تسويه و به سراسر بدن پمپاژ مي‌كند، داده‌هاي اطلاعاتي سازماني خود را به درستي در اختيار جامعه قرار دهد و جامعه را از برداشت‌هاي نادرست نسبت به سازمان خود دور سازد.

روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی‌در‌مدیریت‌ارتباط‌فراگیر سازمان‌ها دارند

 دکتر احمد روستا:مدیران روابط‌عمومی آینده، خود را « مدیران روابط فراگیر» یا « مدیران ارتباط فراگیر» می‌دانند.
دکتر احمد روستا که قرار است در تاریخ بیستم شهریور ماه و در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی به ارائه مقاله‌ای با عنوان «نگرشی نو به روابط عمومی» ضمن بیان مطلب فوق گفت: موفقیت بسیاری از انسان‌ها وسازمان‌ها در نتیجه نوع و کیفیت ارتباط‌های آنهاست.

اهدای مدال زرین روابط‌عمومی به مدیران ارشد سازمان‌ها

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی از اهدای مدال زرین روابط‌عمومی به یکی از مدیران ارشد سازمان‌هایی خبر داد که برای روابط‌عمومی اهمیت، نقش و کارکرد مؤثر در سازمان قائل است.

سید غلامرضا کاظمی دینان گفت: مدال زرین روابط‌عمومی در سال 91 همزمان با برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی، بیستم شهریور ماه و در هتل المپیک تهران به گردن یکی از مدیران باتجربه که همواره برای روابط‌عمومی سازمان‌هایی که حضور داشته ارزش قائل بوده، آویخته خواهد شد.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:38

بازدید: 1927

ادامه مطلب: اهدای مدال زرین روابط‌عمومی به مدیران ارشد سازمان‌ها

روابط عمومي در واحدهاي صنعتی بایدبرنامه محور باشد

 سید شهاب سید محسنی عضوهیأت مدیره انجمن متخصصان روابط ‌عمومی با بیان مطلب فوق به مناسبت در پیش بودن کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی تأکید کرد: يكي از وظايف و كاركردهاي اصلي روابط عمومي كارآمد، معرفي و اطلاع رساني مناسب از برنامه ها و تبيين دستاوردهاي سازماني است.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:44

بازدید: 2098

ادامه مطلب: روابط عمومي در واحدهاي صنعتی بایدبرنامه محور باشد

آنچنان که باید از توان روابط‌عمومی‌ها برای تقویت تولیدملی استفاده نشده است

بهروز فروتن، کارآفرین نمونه ایرانی معتقد است آنچنان که باید تاکنون از توان روابط‌عمومی‌ها برای تقویت تولید ملی و فرهنگ‌سازی مصرف تولیدات داخلی استفاده نشده است.

وی تصریح کرد: اگر از پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های روابط‌عمومی در بخش صنعت به درستی استفاده می‌شد، تولید ملی با مشکلاتی که امروز با آنها دست به گریبان است، مواجه نمی‌شد و بی‌تردید شاهد رونق تولیدات داخلی بودیم.

روابط‌عمومی یک واحد صنعتی هم باید متخصص ارتباطات باشد و هم کارشناس صنعت

 مدير روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي كشور بر لزوم تخصصی شدن روابط‌عمومی تأکید کرد.
رسول ساجدی اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌هایی که برای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها در کشور صورت گرفته است، همچنان شاهدیم که در برخی مجموعه‌های صنعتی، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی بدون داشتن تخصص‌های لازم به این سمت‌ها منصوب می‌شوند که در این زمینه به فرهنگ‌سازی‌ جدی‌تر نیاز داریم.

نقش روابط‌عمومی در راهبری محیط اجتماعی - قانونی سازمان‌های بزرگ صنعتی

دکتر شهیندخت خوارزمی در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی تبیین خواهد کرد:نقش روابط‌عمومی  در راهبری محیط اجتماعی - قانونی سازمان‌های بزرگ صنعتی

 مترجم کتاب‌های موج سوم و جابجایی در قدرت اولوین تافلر، با حضور در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی، ضمن طرح اهمیت موضوع راهبری و مدیریت محیط قانونی و اجتماعی سازمان‌های صنعتی در ایران در شرایط کنونی، به تبیین نقش روابط عمومی در این فرایند  خواهد پرداخت.

بررسی‌تأثیر‌برگزاری‌نمایشگاه‌ها در پیشبرد شعار‌«تولید ملی‌و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»

در کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» صورت می‌گیرد:بررسی تأثیر برگزاری نمایشگاه‌ها در پیشبرد شعار «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»

 دکتر افسانه مظفری، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با ارائه مقاله‌ای در کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» به تبیین تأثیرگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها در پیشبرد شعار «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» می‌پردازد.

رونمایی‌از پوستر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید‌ملی

در مراسمی با حضور غلامرضا کاظمی دینان استاد دانشگاه و دبیرکل کنفرانس روابط عمومی، صنعت و تولید ملی، مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران دبیرخانه، از پوستر کنفرانس رونمایی شد.

دبیرکل کنفرانس روابط عمومی، صنعت و تولید ملی در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس، آغاز مسیر پر پیچ و خم برای نقش آفرینی مؤثرتر و کارآمدتر روابط عمومی های واحدهای صنعتی در جامعه خواهد بود افزود: فراهم کردن زمینه بحث های تخصصی میان نخبگان و اندیشمندان حوزه روابط عمومی با هم از یک سو و با مدیران ارشد صنعتی از سوی دیگر، از اهداف مورد انتظار در برگزاری کنفرانس است.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:47

بازدید: 1583

ادامه مطلب: رونمایی‌از پوستر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید‌ملی

نقش روابط‌عمومی درون سازمانی در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی تبیین می‌شود

وظیفه روابط‌عمومی درون سازمانی، برقراری اتحاد و اطمینان در کارکنان و ایجاد فرهنگ داخلی است.

دکتر داود زارعیان، استاد دانشگاه و مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مخابرات ایران که قرار است روز بیستم شهریور و در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی به تبیین نقش و اهمیت روابط‌عمومی درون سازمانی بپردازد در این زمینه گفت: سازمان موفق ، سازمانی است که طرح و برنامه‌هایش مورد حمایت کارکنان قرار گیرد و تک تک آنان برای دستیابی به یک هدف واحد تلاش کنند.

روابط‌عمومی دوران صنعتی و روابط‌عمومی استقلال طلب

دکتر امید علی مسعودی در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی بررسی خواهد کرد:روابط‌عمومی دوران صنعتی و روابط‌عمومی استقلال طلب

کشاکش میان روابط‌عمومی دوران صنعتی برای "بازاریابی"، مصرف‌زدگی و تولید انبوه ازیک سو و روابط‌عمومی «استقلال طلب« برای "افکاریابی" به جای "بازازیابی" ازسوی دیگر برای تولید وحفظ منابع ملی از نیمه دوم قرن بیستم میلادی تاکنون ادامه داشته است.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:44

بازدید: 1580

ادامه مطلب: روابط‌عمومی دوران صنعتی و روابط‌عمومی استقلال طلب

دکتر ولی‌الله سیف از نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ایجاد انگیزش کارکنان سخن می‌گوید

دکتر ولی‌الله سیف، مدیرعامل بانک کارآفرین در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی که بیستم ماه جاری در هتل المپیک برگزار خواهد شد با موضوع «نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ایجاد انگیزش کارکنان» سخنرانی خواهد کرد.

بر اساس گزارش دبیرخانه این کنفرانس دکتر سیف در سخنان خود به اهمیت ارتقای انگیزش در کارکنان به عنوان یکی از مباحث مهم مدیریتی و نقش روابط‌عمومی‌ها در انجام این وظیفه پرداخته و دیدگاه‌های خود را تشریح خواهد کرد.

ترابیان: روابط عمومی های واحدهای صنعتی، از انجام وظایف حرفه‌ای خود بازمانده‌اند

روابط عمومی های واحدهای صنعتی، از شناساندن مجموعه خود در سطح ملی و با اهداف ملی بازمانده و غافل شده‌اند.

دکتر محمود ترابیان مدرس دانشگاه و مدیر روابط‌عمومی بانک تات (آینده) به مناسبات در پیش بودن برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی و درباره  نقش روابط‌عمومی های واحدهای صنعتی در ترغیب مردم به استفاده از تولیدات ملی گفت: هر سازمانی برای رسیدن به اهداف و حفظ پویایی و حیات خود نیازمند تعامل و رابطه مناسب با مخاطبانش به صورت دو طرفه در درون و بیرون سازمان است.

سایت اطلاع‌رسانی «دبیرخانه دائمی کنفرانس صنعت و روابط‌عمومی» راه‌اندازی شد

سایت اطلاع‌رسانی دبیرخانه دائمی کنفرانس صنعت و روابط‌عمومی به آدرس  www.i-pr.ir  راه‌اندازی شد.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» که در مراسم رونمایی از این سایت سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: این سایت در گام اول فعالیت‌های خود، اخبار کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» را که بیستم شهریورماه برگزار خواهد شد پوشش می‌دهد.

اعلام دقیق زمان و مکان برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی

در پی برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران و اعلام تعطیلی چند روزه از یک‌سو و همچنین ابهامات و پرسش‌های مطرح شده در مورد تاریخ و مکان دقیق برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی از سوی دیگر، دبیرکل این کنفرانس توضیحاتی ارائه کرد.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی در این مورد گفت: با اعلام جزئیات تعطیلی شهر تهران در زمان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد که از سوی مسؤولان دولتی اعلام شد، دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی تصمیم گرفت این کنفرانس را روز دوشنبه 20 شهریورماه در محل هتل المپیک تهران برگزار کند.

روابط‌عمومی‌ها در نظام صنعتی ایران از وظایف تخصصی خود باز مانده‌اند

دکتر محمدرضا رسولی استاد دانشگاه و عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی معتقد است: یکی از وظایف بنیادی روابط‌عمومی‌‌ها مطالعه مستمر پندارها، تصورات‌، نگرش‌ها وارزش‌های جامعه و رصد تغییرات آن نسبت به کارکردها و تولیدات اقتصادی– اجتماعی در پهنه سازمانی و حتی فرا بخشی است.

وی که به مناسبت در پیش بودن برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی سخن می‌گفت افزود: تدبیر راهکارهایی برای عملکرد بهتر سازمان در انطباق با تغییراتی که درحال اتفاق است از دیگر وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها بشمار می‌رود.

برنامه ریزی حرفه‌ای، منسجم، و مستمر روابط‌عمومی، منجر به تقویت و توسعه تولید ملی خواهد شد

روابط‌عمومی در واحدهای صنعتی هم در سطح مدیریتی و هم واسطه‌ای میان مدیریت با ساختار سازمانی و مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات است.پروفسور یحیی کمالی‌پور رئیس بخش ارتباطات دانشگاه پوردو کلیومت آمریکا به مناسبت در پیش بودن کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی به بیان نقطه‌نظرات خویش در مورد اهمیت روابط‌عمومی در بخش صنعت پرداخت.

بررسی موضوع «برند سازی و جایگاه آن در تولید» توسط دکتر باقر ساروخانی

«برند سازی و جایگاه آن در تولید» عنوان مقاله‌ای است که توسط دکتر باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در کنفرانس«روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی» ارائه خواهد شد.

روابط‌عمومی همواره باید یک قدم جلوتر از سایر بخش‌های صنعت حرکت کند

خالقی، عضو شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:روابط‌عمومی همواره باید یک قدم جلوتر از سایر بخش‌های صنعت حرکت کند

* کاظمی دینان: امروز دیگر نمی‌توان برای فعالیت همه روابط‌عمومی‌ها نسخه‌ای واحد صادر کرد
عضو شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: روابط‌عمومی در صنعت باید از تخصص‌های ویژه‌ای برخوردار باشد و بی‌تردید هر کارشناس روابط‌عمومی‌ای نمی‌تواند به عنوان روابط‌عمومی بخش صنعت فعالیت کند.

محورهای اصلی کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» اعلام شد

دبیر کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» محورهای اصلی این کنفرانس را تشریح کرد.

به گزارش دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی و صنعت، غلامرضا کاظمی‌دینان با بیان اینکه نخستین کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: موضوعات این کنفرانس عبارتند از: «نقش روابط‌عمومی‌ در ارتقای کمی و کیفی تولید ملی»، « روابط‌عمومی و نقش آن در بازارسازی تولیدات داخلی»، « روابط‌عمومی، صنعت و فرهنگ‌سازی مصرف تولیدات داخلی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تعاملات حرفه‌ای با رسانه‌های عمومی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات» و «روابط‌عمومی، صنعت و نظام دریافت و پرداخت».

سخنرانان کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت معرفی شدند

دبیر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی، سخنرانان این کنفرانس را معرفی کرد.

سید غلامرضا کاظمی دینان با اعلام اینکه در این کنفرانس، نقش روابط‌عمومی‌ها در تقویت تولید ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت افزود: دکتر باقر ساروخانی، دکتر حسام‌الدین بیان، دکتر ولی‌الله سیف، دکتر هادی غنیمی‌فرد، دکتر احمد روستا، دکتر داود زارعیان، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر امید علی مسعودی، دکتر محمدرضا رسولی، اینجانب و امیر لعلی دبیر اجرائی کنفرانس سخنرانان اولین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت هستند.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:48

بازدید: 1631

ادامه مطلب: سخنرانان کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت معرفی شدند

علی جهانی: ترویج و توسعه تولید ملی به نقش آفرینی حرفه ای روابط عمومی وابسته است

علی جهانی مدیر روابط‌عمومی بانک پارسیان معتقد است: روابط‌عمومی‌های بخش صنعت، در ارتقای تولید ملی نقش بسزایی ایفا می کنند.

وی که به مناسبت برکزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی سخن می‌گفت مدیریت روابط عمومی را مجموعه ای از فعالیت های مدیریتی دانست که موجب استمرار حسن رابطه با کارکنان و مدیران، دولت، رقبا، سهامداران، نخبگان، رسانه های گروهی و سایر افرادی که به نوعی با سازمان همکاری دارند می شود.

روابط‌عمومی‌ها در حمایت از تولید ملی موفق عمل نکرده‌اند

روابط‌عمومی‌های بخش صنعت و تجارت ما نتوانسته‌اند ارتباط مطلوبی با مردم برقرار و در مورد مصرف کالاهای داخلی فرهنگ‌سازی کرده و به سلایق افکار عمومی جهت دهند.

در لابه‌لای اخبار مربوط به روابط‌عمومی‌ها، اظهارنظرهای مربوط به نقش روابط‌عمومی در تولید ملی این روزها بسیار به چشم می‌خورد. بخشی از این اخبار در ارتباط با برگزاری نخستین کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» است که قرار است شهریورماه امسال در Coinstar money transfer تهران برگزار شود. غلامرضا کاظمی‌دینان، استاد دانشگاه و دبیر این کنفرانس که سابقه طولانی در مدیریت روابط‌عمومی نهادهای مالی و بانکی دارد، در خصوص این کنفرانس به پرسش‌های خبرنگار مدیریت ارتباطات پاسخ داده است:

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:44

بازدید: 1552

ادامه مطلب: روابط‌عمومی‌ها در حمایت از تولید ملی موفق عمل نکرده‌اند

نیازمند روابط‌عمومی تخصصی، هستیم

مدیرکل روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور:نیازمند روابط‌عمومی تخصصی، هستیم.

سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی را فرصت مناسب برای معرفی توانمندی‌های روابط‌عمومی تخصصی می‌داند.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:53

بازدید: 2284

ادامه مطلب: نیازمند روابط‌عمومی تخصصی، هستیم

نباید از ترس آسیب‌ها کشور را از مواهب تکنولوژی، بی‌بهره سازیم

نباید از ترس گرفتار شدن در گرداب آسیب‌های تکنولوژیکی، کشور را از مواهب آن بی‌بهره سازیم.

غلامرضا کاظمی دینان، دبیر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی در بازدید از مجتمع تمام الکترونیک حجاب و در جمع دانش‌آموزان و مربیان این مجتمع با اعلام مطلب فوق گفت: سرعت تغییرات تکنولوژیکی در دنیای امروز، به حدی بالاست که هر گونه غفلت در مجهز شدن به این تکنولوژی‌ها موجب عقب‌ماندگی و یأس خواهد شد. وی با اشاره به اینکه باید از مزایای تکنولوژی‌ها به خوبی استفاده کرده و بهره‌مند شویم افزود: آموزش، تنها راه استفاده بهینه از امکانات تکنولوژیکی است و نباید از ترس گرفتار شدن در گرداب آسیب‌های تکنولوژیکی، کشور را از مواهب آن بی‌بهره سازیم.

هستی تولید ملی به روابط‌عمومی وابسته است

دکتر باقر ساروخانی گفت: بود و نبود یک سازمان وابستگی مستقیم به روابط‌عمومی دارد و این روابط‌عمومی است که به فعالیت‌های سازمان جهت می‌دهد.

استاد جامعه‌شناسی و ارتباطات دانشگاه تهران در نشستی با دبیر و دبیر اجرایی کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» افزود: روابط‌عمومی نقش هستی‌شناختی داشته و می‌تواند متضمن بقاء و دوام سازمان باشد.

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 شهریور 1392 13:53

بازدید: 1560

ادامه مطلب: هستی تولید ملی به روابط‌عمومی وابسته است

تولید ملی برای توسعه نیاز به تقویت بنیه ارتباطی خود با جامعه دارد

دکتر احمد روستا با استقبال از برگزاری کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی»:تولید ملی برای توسعه نیاز به تقویت بنیه ارتباطی خود با جامعه دارد.

دکتر احمد روستا معتقد است روابط‌عمومی به عنوان بلندگوی جامعه نقش متفاوتی نسبت به گذشته ایفا می‌کند.

حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید

غنیمی‌فرد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقش مؤثرتری در حوزه صنعت و تولید ملی ایفا کنند.

خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید که شهریور ماه سالجاری برگزار می‌شود حمایت می‌کند.

این موضوع در دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیر این کنفرانس با هادی غنیمی‌فرد رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران طرح و اعلام شد.

کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی 20 شهریور ماه امسال برگزار می شود

با تشکیل دبیرخانه دائمی کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» اولین کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی» 20 شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیر این کنفرانس با بیان مطلب فوق افزود: هیچکس نمی‌تواند نقش روابط‌عمومی را در شکوفایی صنعت کشور نادیده بگیرد. وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌های صنعتی با تکیه بر تکنیک‌های ارتباطی، قادر به ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و رونق در بخش تولید هستند افزود:


1391 - 1395 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی ارغوانی سبز قرمز پس 1 پس 2